LINARTAS URNIEŽIS - TOKYO​

INSTALIACIJOS PARTNERIS:

Įsivaizduoti pasaulį be reklamos … sunku, ar ne? Mūsų apylinkės bombarduojamos vardais neoninėse lemputėse, reklaminiuose skyduose, reklamjuostėse ir lentose. Kaip atrodytų judrios Japonijos sostinės gatvės be logotipų, šūkių ir kompanijų pavadinimų sunku įsivaizduoti. Simbolių ir netvarkos perteklius – tikrai akivaizdus, tačiau reklama tai yra architektūros ir miesto peizažo dalis. Reklama tarsi meninė išraiškai jungianti dieninį ir naktinį gyvenimus. Vaizdo srityje verda didžiulis ir atskiras meno pasaulis. Instaliacija “Tokyo” siekiama atskleisti Japoniškos reklamos išskirtinumą ir sugretinti su gamtos grožiu. Šiuos, skirtingus du pasaulius, bus galima atrasti estetika ir darna dvelkiančiame Paupio rajone.