Juan Fuentes – Kinetic Perspective

Įkvėptas 1960 m. optinio meno iliuzijų, „Kinetic Perspective“ kaip atspirties tašką pasirenka paprastą kūrinį: nuolat besisukantį ratą, judantį išoriškai, ir jo iliuzinį efektą. Tokiu būdu menininkas sukuria abstrakčią, įtraukiančią geometrinę formą, žaisdamas su lankytojų perspektyva ir suteikdamas judėjimo įspūdį. Aštuoniolikos iliuzijų eilė, kurių kiekviena susideda iš dviejų sinchroniškai besisukančių apskritimų, sukuria nykstančio taško įspūdį žiūrovų akių lygyje. Kviečiama aktyviai dalyvauti ir stebėti – publika turi judėti, kad atrastų raštus, blyksnius ir iškraipymus, kuriuose atsiskleis paslėpta geometrija.
Juan A. Fuentes meno linija siekia pažadinti emocijas ir išgyvenimus, kurių riba tarp to, kas tikra ir kas ne yra neryški ir kur viskas priklauso nuo žiūrinčiojo perspektyvos.

Įkvėptas 1960 m. optinio meno iliuzijų, „Kinetic Perspective“ kaip atspirties tašką pasirenka paprastą kūrinį: nuolat besisukantį ratą, judantį išoriškai, ir jo iliuzinį efektą. Tokiu būdu menininkas sukuria abstrakčią, įtraukiančią geometrinę formą, žaisdamas su lankytojų perspektyva ir suteikdamas judėjimo įspūdį. Aštuoniolikos iliuzijų eilė, kurių kiekviena susideda iš dviejų sinchroniškai besisukančių apskritimų, sukuria nykstančio taško įspūdį žiūrovų akių lygyje. Kviečiama aktyviai dalyvauti ir stebėti – publika turi judėti, kad atrastų raštus, blyksnius ir iškraipymus, kuriuose atsiskleis paslėpta geometrija.
Juan A. Fuentes meno linija siekia pažadinti emocijas ir išgyvenimus, kurių riba tarp to, kas tikra ir kas ne yra neryški ir kur viskas priklauso nuo žiūrinčiojo perspektyvos.